Subject: Kuivajõe külas asuva Kõrtsi katastriüksuse detailplaneeringu korduv kooskõlastamine
From: "Siiri Hunt" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Kose Vallavalitsus" <[email-masked]>,Paabor Projekt OÜ <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Feb 2025 13:44:43 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kose Vallavalitsus saatis 17.01.2025 Terviseametile kirja nr 7-1.2/658-8 
(Kuivajõe  külas  asuva  Kõrtsi katastriüksuse detailplaneeringu korduv 
kooskõlastamine).

Terviseameti Põhja regionaalosakonna vaneminspektor Liis Korp helistas 
29.01.2025 ja palus planeeringut  täiendada ning edastada see 
Terviseametile.

Käesolevaga saadan vastavalt Liis Korpi märkustele täiendatud planeeringu.

Lugupidamisega,

----------------------------------------------

Siiri Hunt

Arhitekt

Telefon  +372 54700707
siiri.hunt <mailto:[email-masked]> @kosevald.ee

Kose Vallavalitsus

Hariduse tn 1, Kose alevik, Kose vald, Harju maakond, 75101, www.kosevald.ee 
<https://www.kosevald.ee/>

Jälgi meie tegevust ka sotsiaalmeedias

 <https://www.facebook.com/Kosevald>

From: Paabor Projekt OÜ <[email-masked]>
Sent: Monday, February 3, 2025 1:00 PM
To: Siiri Hunt <[email-masked]>
Subject: Re: Kõrtsi

Tere!

Lisasin terviseametile lisanduva jutu.

Parimat,

Marlen Paabor

Paabor Projekt OÜ

53586223